Veel gestelde vragen


Algemene vragen

Hoe kan ik mijn administratie beheren?

Via het beheerscherm kunt u zeer eenvoudig uw administratie beheren. Alle onderdelen zijn direct te gebruiken, komt u ergens niet uit dan zijn er video's beschikbaar die alles stap voor stap uitleggen.

Daarnaast kunt u altijd contact opnemen met onze supportdesk voor verdere ondersteuning en advies.

Hoe lang duurt het voordat ik aan de slag kan?

Bij demo aanvragen kunt u binnen enkele minuten aan de slag. De betaalde versie wordt uiterlijk binnen 1 werkdag opgeleverd na ontvangst van uw betaling. U hoeft niets te installeren, 123INVOICE wordt gebruiksklaar aan u opgeleverd.

Kan ik ook met een Mac gebruik maken van 123INVOICE?

U kunt ook met 123INVOICE werken op een Mac, 123INVOICE is onder andere te beheren met Safari en Mozilla Firefox.

Welke browsers worden ondersteund?

Met bijna alle bekende browsers kunt u werken met 123INVOICE. U kunt onder andere gebruik maken van Internet Explorer en Mozilla Firefox.

Administratief

Wat is de abonnementsperiode?

De overeenkomst wordt aangegaan voor 1 jaar en wordt telkens met 1 jaar verlengd.

Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is 2 maanden voor het verstrijken van de lopende abonnementsperiode.

Zijn er extra of verborgen kosten?

Er zijn geen verborgen kosten. Alles wat u nodig heeft is inbegrepen in 123INVOICE.

De totale kosten zijn als volgt berekend:

123INVOICE a € 14,95 per maand x 12 maanden = 179,40 exclusief 21% BTW / € 217,07 inclusief 21% BTW per jaar.

Totaal: € 179,40 exclusief 21% BTW / € 217,07 inclusief 21% BTW per jaar.

Voor dit bedrag heeft u een totaal oplossing om een goede administratie bij te houden voor uw bedrijf.

De kosten worden per jaar vooruit gefactureerd.