Over ons
123INVOICE is sinds 2006 actief met als doel eenvoudige oplossingen te ontwikkelen om een goede bedrijfsadministratie op te zetten en bij te houden. Wij proberen veel zaken te vereenvoudigen of te automatiseren, zodat het voor u als gebruiker minder tijd kost en u efficienter kunt werken.
Door de opzet van onze bedrijfsstructuur zijn we in staat onze diensten tegen scherpe tarieven aan te bieden, zonder verlies van kwaliteit en betrouwbaarheid. Ondanks de lage prijs staat kwaliteit en goede ondersteuning bij het gebruik van onze diensten voorop.
Ons doel voor de toekomst is onze huidige positie vast te houden en deze verder uit te bouwen. Om dit te realiseren werken wij continu aan het uitbreiden en verbeteren van onze dienstverlening.
De pijlers van onze dienstverlening:
Hoogwaardige serveromgeving
Betrouwbare en meest geavanceerde servers, netwerk en datacenter, waardoor wij in staat zijn zeer betrouwbare en hoogwaardige diensten te leveren.Via ons monitoring systeem worden alle onze servers nauwlettend in de gaten gehouden. Bij calamiteiten worden onze medewerkers direct 24 uur per dag, 7 dagen per week, automatisch op de hoogte gesteld en kunnen hierdoor direct ingrijpen.